قوانین و مقررات سایت ما

شرایط و قوانین کلی استفاده از سایت فروشگاهی دوندوک

کاربران محترم خواهشمندیم موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سایت فروشگاهی ما را به دقت مطالعه فرمایید:

ورود کاربران به وب‏‌سایت دوندوک هنگام استفاده از پروفایل شخصی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات سایت ماست. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل تمام شرایط و قوانین سایت دوندوک از سوی کاربر است.

توجه داشته باشید تمام اصول سایت دوندوک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

– مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ما اقدام کند.
– محصولات ارایه شده در وب‌ سایت از تولید کنندگان و شرکت‌های معتبر داخلی و بعضا خارجی خریداری و عرضه می‌شود.
– فروشگاه دوندوک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
– دوندوک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما مجافظت کند و با تکنولوژی مورد نیاز محیطی امن و مطمئن در راستای استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع شما با استفاده از سایت دوندوک رضایت خود را از عملکرد ما در این حیطه نشان می دهید.
– تمام محتوای تولید شده، موارد قابل دانلود و داده‌ها، جزء اموال خصوصی فروشگاه اینترنتی دوندوک محسوب می‏‌گردد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دوندوک محفوظ می‏‌دارد.
– روزهای کاری، تمامی ایام هفته به جز تعطیلات عمومی و رسمی در ایران است و تمام سفارش های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه اینترنتی دوندوک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– تمام سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دوندوک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. دوندوک همواره در ارسال و تحویل تمام سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دوندوک به پایان برسد، حتی پس از ثبت سفارش مشتری، دوندوک موظف است با مشتری هماهنگی لازم را تا تامین کالا مورد نظر انجام دهد یا مشتری می تواند سفارش خود را به کالایی دیگر تغییر داده و در غیر این صورت طرفین مجاز می باشند ثبت سفارش را کنسل و دوندوک متعهد می گردد مبلغ سفارش را سریعا مسترد نماید .
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دوندوک، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دوندوک محفوظ است. دوندوک در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت دوندوک می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دوندوک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
– شرکت ها، سازمان ها، کارخانه ها و تمامی اشخاص حقوقی، جهت خرید سازمانی می توانند با انتخاب گزینه ی تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایند.
– تغییر آدرس روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
– پرداخت در محل برای سفارش های تا ۳۰ میلیون ریال امکان پذیر است اما سفارش دهنده موظف است ۵% مبلغ کل سفارش را هنگام سفارش کالا واریز نماید.
– برای سفارش های پرداخت در محل در صورتی که سفارش دهنده از تحویل کالای ثبت شده انصراف دهد، هزینه ی حمل و نقل محاسبه و تسویه حساب خواهد شد .
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– فروشگاه اینترنتی دوندوک ، تمامی سفارشات را که توسط پست اکسپرس ارسال می گردد درب اصلی مجموعه ی ساختمانی تحویل می دهد.
– افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند.و پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر در قیمت و موجودی کالا روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
– در موقع تحویل کالا، مشتری موظف به امضا نمودن برگه تحویل کالا می باشد.
– برگه تحویل کالا سندی است که پیک دوندوک به هنگام تحویل کالا به شما ارائه می دهد و شما با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که در موقع دریافت، کالای خود را به طور کامل بررسی کنید و از تطابق کالای ارسالی با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل نمایید. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، خوشحال خواهیم شد که برای حل آن با تیم خدمات مشتریان دوندوک تماس بگیرید.

موکدا بیان می شود که با توجه به همه گیری بیماری های مسری، از پذیرش و عودت محصولات بدون دلیل موجه و یا مغایر با توضیحات و مشخصات متنی آن جدا معذوریم. رعایت این اصل در حقیقت احترام به حقوق مصرف کننده و نیز شما مشتری گرامی است.