تعویض و برگشت محصول

آیا مرجوعی داریم؟

 آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های دوندوک یا هر فروشگاه دیگری است و کیست که از مشتری شاکی خوشنود باشد؟! هرچند که ما به کیفیت محصولاتی که در فروشگاه عرضه می شود، ایمان داریم، اما بروز خطا در هر سیستمی دور از انتظار نیست و تلاش حداکثری برای از بین بردن تمامی خطاهای سیستمی، انسانی و … بعضا نتیجه نمی دهد.

 کوشش می نماییم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به تنوع کالای ارایه شده در فروشگاه، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. اما عنایت داشته باشید که:
۱- مشتری باید ظرف ۵ روز پس از دریافت کالا(اعم از کاری وغیر کاری)، نسبت به اعلام ایراد کالای خریداری شده اقدام کند.
۲- ایراد می بایست به تأیید کارشناسان ما برسد.
۳- ایراد ناشی از استفاده نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
۴- کالای خریداری شده در صورت دارا بودن شرایط گارانتی، نبایستی مخدوش باشد.
۵- چنانچه ایراد مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ارسال بر عهده ی خریدار است.
توجه:
– موارد سفارشی(به درخواست مشتری) قابل استرداد نیست.
– کلیه قیمت ها ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.
– ارجاع کلیه محصولات منوط به ارائه فاکتور است و ممکن است ۱۰٪ شارژ مجدد داشته باشد.

نکته ی مهم اینکه:

با توجه به شرایط پاندمی کووید 19 و بیماری کرونا، پس عنایت داشته باشید که:

ما تعهد می دهیم که کالای ارائه شده، دقیقا مطابق آنچیزی باشد که در مشخصات محصول ذکر شده است. ولیکن عکس محصولات ممکن است اندکی با خود محصول مغایرت داشته و نبایستی مبنای خرید قرار گیرند. چنانچه ابهامی در این خصوص داشتید با همکاران مجموعه تماس گرفته و سپس اقدام به خرید نمائید. 

به همان علت ذکر شده در بالا و حساسیت به رعایت پروتکل های بهداشتی، مرجوعی به علت موهوم و نامعلوم و یا خرید اشتباه صورت نخواهد گرفت.









دوندوک اصطلاحی قزوینی و به معنای “منقار پرنده” است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دوندوک مجاز است. دوندوک 2020

فروشگاه
علاقه مندی
0 آیتم سبد خرید

سبد خرید

بستن
بازگشت به بالا